selalu dapat bila aku tidak mahu

Ahad, Januari 09, 2011

Sungguh, bagi aku lazimnya, untuk setiap apa yang aku mahu, inginkan sangat, itulah yang aku tidak akan dapat. Tapi, untuk yang aku tidak duga, malah apa yang aku tidak minta, selalunya itulah yang akan berlaku, itulah yang akan aku dapat.

Masalah komitmen yang agak meruncing sekarang ini, juga amat merisaukan aku. Tapi aku bersyukur, rezeki Dia masih ada untuk aku.

Persoalannya sekarang, bersediakah aku, setelah sekian lama ini? Tapi, aku sama sekali bukan seperti yang dahulu. Ya, hubungan ini tidak sama dengan yang itu.





Baik, cuba jadi profesional ya?


Yosh, berusahalah!!

0 orang telah merepek balas:

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS