wangi

Ahad, Mei 24, 2009

Cuba kamu fikir, adakah apa-apa yang keluar dari tubuh manusia yang berbau wangi?


aku: Bob, cube ko cakap dengan aku, ape bende yang kluar dari badan manusia yang baunye wangi.

bob: Ade ke? Semuanye busuklah!

aku: Ha, kalau yang takde bau adelah.

bob: Ape die?

aku: Air mate.

bob: Yeke?...

aku: Iyelah.

bob: Ko pernah cium bau air mata ko ke?

aku: ???!!!!(speechlees)




Siapa yang pernah cium mata air air mata, beritahu aku boleh?



Hei, kamu, kamu, dan kamu, agak-agak kamulah kan, apa bau mata air air mata ya?

8 orang telah merepek balas:

xmamatx berkata...

kamu agak atau kamu sudah cium?

haha!!

Si Perempuan Melayu... berkata...

Pernah mencuba.

Namun tak bertemu jawapan.

:p

xmamatx berkata...

haha!!

mungkin kekaburan mengatasi segalanya.

Cik Mar berkata...

ciumnye x, merasenya adalah prnah.haha... =p

xmamatx berkata...

wah, kamu Cik Mar, lagi advance.

jadi, rasanya apa ya?

Cik Mar berkata...

masin2 gitu.haha,x percaya?
kamu cubalah sndiri ye =p

xmamatx berkata...

haih, mahal sungguh rasanya.

haha, belum sampai, nanti kalau sudah sampai masanya, aku beritahu kamu ya!

Add to Technorati Favorites
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS