aku benci bila..

Rabu, Oktober 29, 2008

entri ini sumber ilham entri dari Kudozu. aku palagiat pinjam ya!

aku benci bila orang tu pandai cakap saja, tapi tak boleh blah. dalam kelas bukan main lagi cakap besar, sebut tentang semua hal, dia saja yang tahu, tapi habuk pun tak ada (you know, who you are).

aku benci bila dapat assignments berkumpulan, tapi aku saja yang buat semua tu. bila dapat markah, sama-sama nak pula. apa kes? sebelum kes ini, aku tak ambil pusing pun, tapi aku dah puas dipijak kepala. aku tak peduli, keadilan harus ditegakkan!

aku benci melihat orang perempuan yang hisap rokok. hilang ayu, tak ada seri. (persoalannya disini, haruskah aku membenci diri aku juga? kerana aku juga seorang perokok penghirup udara segar)

aku benci bila siapkan assignments di akhir waktu (last minute). sedangkan pada setiap awal sem (sejak dari tahun 1 pengajian), aku dah tanamkan kat dalam hati, bertekad nak siapkan semua assignments awal. akhirnya, tetap sama juga hasilnya.

aku benci bila duit belanja aku mula kurang, lama-kelamaan habis. dah habis semua, mana aku nak cekau duit belanja? (aku sendiri tak pasti sama ada diri aku sama macam entri ini?)

aku benci bila aku tersalah agak nak ini minyak berapa banyak. selalunya, kalau meter minyak petrol motor dah menunjuk tepat ke abjad 'E', aku akan isi sebanyak Ringgit Malaysia 7. tapi sejak akhir-akhir ini, minyak selalu tumpah (sebab terlebih isi). baru aku sedar, harga minyak semakin turun (buat masa ini).

banyak lagi yang aku benci bila.. nanti-nanti sajalah aku tambah.

thanks to Kudozu sebab menambah pautan pandangan aku di page beliau.

hari sudah merapat ke subuh, dan aku mula mengantuk.

kesimpulannya?
bantal dan tilam kesayangan aku sudah menggamit.

2 orang telah merepek balas:

Tanpa Nama berkata...

malang sungguh kau dengan assignment berkumpulan.
nasib baik aku tak mcm tu.

btw, sama2!xD

-kudozubaik

xmamatx berkata...

ha a, entah kenapa nasib aku berkaitan tugasan memang selalu mcam tu.

Add to Technorati Favorites
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS