pandangan ini telah ditanda (tagged)

Jumaat, Oktober 31, 2008

aku tak pasti sama ada tajuk entri ini sesuai atau tidak. telah puas aku rujuk kamus (padahal aku terjemah sahaja dari sini).

permainan berantai yang aku pun sertai sekali.

trimas kepada Kudozu kerana menanda pandangan ini:




Rules utk tag ini..
1. Bagi just kat orang yang dirasakan GILA-GILA / BEST

2. Bagi kat 5 orang sahaja

3. Link orang yang terima award ni
4. Sesiapa dapat Award ni DiWAJIBkan buat POSTING sebab dia dapat award ni kat blog dia
5. Beritahu orang yang dapat award ini kt blog dia ok ! (buat trackback sahaja pun sudah memadai)



seterusnya, aku pun menanda pandangan-pandangan berikut:

  1. Ali Asyraf
  2. Maisarah Razali
  3. Nurain aka Cahaya Mata


pandangan siapa lagi?

0 orang telah merepek balas:

Add to Technorati Favorites
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS