ubat-ubatan: berkesan bagi aku

Sabtu, Oktober 25, 2008

minggu lepas, aku mendapat batuk yang amat teruk. bermula dengan sakit tekak, menular menjadi batuk, seterusnya suara aku mula serak. amat menyeksakan. aku biarkan sahaja, dengan harapan supaya batuk yang aku alami surut, tapi lepas dua tiga hari menjadi semakin teruk. musim kot.

masuk dewan kuliah, bergema bunyi batuk aku, segan siot. masuk tutorial, lagilah aku malu, tak tahan, aku pergi klinik kesihatan kampus. ya, lepas doktor check, aku pergi ke kaunter farmasi, ini lah harapan aku untuk sembuh:

hero aku


bercakap tentang tajuk entri, aku ni senang nak makan ubat, bukan susah pun, telan sahaja. aku pun hairan macam mana ada orang yang tak suka makan ubat, susah nak makan ubat. dah nama pun ubat, mana ada ubat yang rasa macam ayam goreng
, melainkan dah perisa ubat tu, perisa ayam goreng (ada ke?).

yeh!!! jawapan aku untuk soalan dalam entri ini aku jawab dengan betul. Kudozu tak faham dengan jawapan yang diberikan. kalau nak jelas lagi, rujuk Ali.

2 orang telah merepek balas:

Tanpa Nama berkata...

ceh.
aku lampi sikit ni.
skang pon tak paham lagi.
hahaxD

-kudozubaik

xmamatx berkata...

baik, makanlah ubat yang bersesuaian dengan keadaan anda, agar cergas semula.

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS