sedang berlari

Jumaat, Oktober 10, 2008

yosh! minggu ni dah masuk minggu ke-12 kuliah untuk sem ni. jadi, seperti kebiasaannya, inilah masa untuk aku menginsafi diri, merenung kembali tentang tabiat aku yang sangat buruk: suka bertangguh.

jadi, aku nak berehat sebentar dari blogosfera, siapkan tugasan-tugasan aku yang sedang berlambak.

sesungguhnya aku sedang berlari, mengejar masa! malas nak berlari, aku tunggang je motor! yosh!!

2 orang telah merepek balas:

mysarah berkata...

lari la sgt!!...gune moto xleh blah....aje ke lawak la wei!!!

xmamatx berkata...

hukhuk, nak lari tak larat la, guna motor boleh pecut, merempit pun bleh. hukhuk

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS