metamorfosis

Selasa, April 28, 2009

Hidup perlukan perubahan bukan? Entah, aku tidak tahu sama ada aku sudah bersedia untuk berubah atau pun belum. Haih, bersedia atau tidak, itu bukan persoalannya. Hidup telah pun berubah.

Perubahan yang yang paling ketara, aku akan memasuki alam pekerjaan. Bukan belum pernah pun sebelum ini. Ya, walau masih belum bersedia, entah, kosong fikiran aku. Tapi semua itu dulu bagi aku bukan serius. Sekarang, keseriusan mula menebal dalam diri aku. Ya, tanam dalam diri, aku akan menempuh suatu perubahan yang serius.

Kadangkala aku cemburu dengan orang lain. Ah, itu satu tajuk untuk entri yang akan datang.

Pengalaman mengatasi segalanya. Ya, selalu juga aku dengan frasa ini. Tapi berbaloikah semua pengalaman aku yang lepas itu? Cukupkah ilmu aku di dada ini?

Ah, letak belakang itu semua.




Baik, kepada kamu-kamu yang sudah tamat pengajian, jumpa kamu semua lagi ya!




Baik, teruskan usaha. Berusahalah!!!

6 orang telah merepek balas:

solehah berkata...

cayok2! hehehe. kang sila2 tebalkan muka sbb waktu bekerja ni, akan ada 1 soklan yg sgt la cepumas.

"hangpa bila nak kawen?"


waahahahahahahahah

xmamatx berkata...

haha.

jadi, untuk balas soalan itu, maka kan ada satu soalan juga:

"sapa yang nak kawen dengan ceq?"

Tanpa Nama berkata...

Selamat berpindah!

-kudozu

xmamatx berkata...

baik!

selamat ke atas kamu juga!

solehah berkata...

hahahahahahahahahahahahahah kalau da xde org sgt sol pn bole XD

xmamatx berkata...

boleh juga. tapi tunggu lagi 15 tahun. boleh ya?

:)

Add to Technorati Favorites
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS