Bertukar Lagi

Jumaat, April 03, 2009

Sudah aku bilang berkali-kali bukan? Aku mudah bosan dengan sesuatu. Tapi, aku belum bosan dengan kamu, ingat itu.

Ya, bosan sudah dengan template blog yang gelap, aku bertukar kepada yang sedikit cerah. Kenapa warna hitam dan putih sahaja? Kamu pun tahu maksud kedua-dua warna tersebut bukan?

Nah, dari yang ini:-





Kepada yang ini:-



Sempat mencuri sedikit dari masa-masa genting aku.



Haih, aku ini membosankan bukan?

7 orang telah merepek balas:

Si Perempuan Melayu... berkata...

Tidak.

Masih tidak membosankan.

solehah berkata...

hoi asyik tuka layout je! xde keje ke hahahaha

xmamatx berkata...

banyak, tapi disebabkan kebosanan terhadap layout yang lama. jadi, bertukarlah!!

perubahan itu suatu pembaharuan, bukan?

;)

zixol berkata...

wah rajin sungguh menukar layout..haha

xmamatx berkata...

bukan rajin, tapi bosan.

Tanpa Nama berkata...

mana-mana pun sama asalkan nampak ringkas dan kemas.

=)

-kudozubaik

xmamatx berkata...

ya, tetap sama.

sukakan yang ringakas lebih daripada yang kompleks.

;)

Add to Technorati Favorites
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS