cuti!

Rabu, April 29, 2009

Blog ini akan direhatkan untuk sementara waktu disebabkan ketiadaan akses kepada internet.

Kesibukan menunaikan tanggungjawab sebagai pelajar serta persiapan untuk berpindah rumah membuatkan badan aku naik gatal-gatal.

Selain itu juga aku sedang menyiapkan diri tentang perkara metamorfosis itu.

Oleh itu, kesinambungan blog ini secara rasminya mengalami hiatus!


Hei, kamu, kamu, dan kamu, terima kasih ya!!

Ada rezeki, jumpa lagi, tidak kisah secara maya atau realiti.



Baik, berusahalah!!

4 orang telah merepek balas:

Si Perempuan Melayu... berkata...

Selamat memulakan perubahan dalam hidup!

Hamba juga akan mula bekerja lagi dua minggu. Ah, cemburu (juga)!

Dan hamba juga akan berpindah. Eh, kita merancang bersamakah? :p

Doa yang baik-baik sentiasa untuk kamu. Berusahalah ya!

( :

Moga berjumpa kemudian nanti.

xmamatx berkata...

wah, tahniah!!

sudah dapat kerja.



huhu, cemburu juga.



baik!
kamu, berusahalah ya!!

Tanpa Nama berkata...

bye2
panjang umur ade rezki jumpe lagi
walaupun dah 1 sem ta nampak ko

=D

-kudozu

xmamatx berkata...

haha!! sah kamu rindu pada aku ya?

(>_<)

Add to Technorati Favorites
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS