mari temankan aku

Isnin, April 13, 2009

Semenjak dua ini aku diri aku diabdikan dengan komitmen aku yang sememangnya memerlukan aku meninggalkan semua ini. Ya, selesai sudah segala penantian aku selama ini.

Kekosongan idea dek kerana pemerahan otak serta tekanan terhadap emosi aku menjadikan aku ingin terkinja-kinja ketika ini. Tahu apa yang aku mahu lakukan?

Mahu seperti ini:-








Kamu, kamu, dan kamu! Mari temankan aku.

6 orang telah merepek balas:

solehah berkata...

laaa slame ni sol tmn ape.abg je xtegur. hehe. glad sume over :D

solehah berkata...

oh. kiss skang dah ade klas. pki pn stok org2 millionaire. tabik sket!~

xmamatx berkata...

sol:

hehe, quite busy lah. terima kasih! ;)


Si Perempuan Melayu:

terima kasih!
(penat terkinja-kinja)
;)

Cik Mar berkata...

Jiwangnye mamat sorg nih! =p

xmamatx berkata...

jiwang?

sudah lama tidak dengar istilah itu.

haha, tidak kenal maka tidak cinta bukan?

Add to Technorati Favorites
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS