kos lepas yang perlu dibayar

Rabu, April 15, 2009

Sudah lebih kurang sebulan, hidup aku seperti tidak terurus. Paling ketara sekali, pakaian aku semuanya semakin sempit (Bukankah sepatutnya frasa tersebut digantikan dengan "berat badan aku makin bertambah"; atau "badan aku makin membesar". Tapi, frasa tersebut lebih comel, bukan?).

Pada aku, itu semua tidak mengapa, besar-besar pun, comel juga bukan (tiba-tiba terasa geli)? Dan yang paling teruk bagi aku, bila jam biologi (biological clock) aku sudah tidak betul. Masa tidur umumnya, ialah masa untuk aku berjaga. Waktu tidur aku? Ya, sebaliknya.

Kebelakangan ini aku sering sakit kepala, yang membuatkan aku rasa tersangat mahu mencarut. Ya, mungkin itu kesan akibat jam biologi aku yang amat efektif.

Dan sekarang, aku sedang berusaha perbetul kembali jam biologi tersebut dan aku mahu sangat. Kamu mahu tahu mengapa? Sebab semalam aku buka peti surat, dapat bil utiliti untuk kegunaan elektrik. Ya, sungguh cantik nombor tiga angka sebelum titik sen itu.






Baik, sedang berusaha!

13 orang telah merepek balas:

Tanpa Nama berkata...

saya sarankan kamu beli baju baru
=P

oh..tahniah utk bil yang tiga angka.
lumayan bukan?
xD

-kudozubaik

xmamatx berkata...

baik, terima kasih di atas cadangan anda itu. sedang mempertimbangkannya.

haha, baik!

solehah berkata...

ahahaha. jom beli baju! XD xpe. kurus sgt pn xhensem. aahahahah.

sol pn tgh nak betulkan jam bio. sgt semak. hari rs sekejap sgt. mlm pn rs sekejap. so xbes ahahaha

xmamatx berkata...

sol, mahu belanja? haha!!

jadi, bila masa yang paling panjang antara dua?

solehah berkata...

aahahahh abang ar blanje hahaha.org tue blanje yg mude k~ hahaha

ms plg pnjg is bila kte tdo awal n bgn awal. mase tu serius rs pagi gila lama dan malam pun lama. awesome x?ajaib!~

xmamatx berkata...

haih!

nampak sangat aku ini sudah tua, bukan?haha, ya ya! rindu mahu seperti itu!

Si Perempuan Melayu... berkata...

Jangan mencarut. Cepat-cepat menyanyi. Itu lebih baik daripada mencarut. Lebih baik lagi jika berzikir.

Jadi sungguh benar kamu sudah semakin besar. Ah, silap. baju kamu yang mengecil barangkali.

Haha.

xmamatx berkata...

(sambil bernyanyi)

haha, ya, kebarangkalian untuk kedua-duanya pun ada.

Si Perempuan Melayu... berkata...

Nanti hamba hadiahkan baju baru yang lebih besar.

Ah, silap lagi.

Nanti hamba hadiahkan baju yang tidak akan mengecil.

xmamatx berkata...

Si Perempuan Melayu:

kamu membuatkan perut aku kecut. haha!!!!

wah, bagus, sudah mengecut sedikit!


;)

Si Perempuan Melayu... berkata...

Tahniah!

Itu satu pencapaian.

Tambah lagi satu baju yang tidak akan mengecil nanti.

:p

Tanpa Nama berkata...

I am reading this article second time today, you have to be more careful with content leakers. If I will fount it again I will send you a link

xmamatx berkata...

Well, thanks.

Second time? Quite not enough maybe? Huh?

Add to Technorati Favorites
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS