jiran kepada jiran sebelah aku yang agak kacak lebih sedikit daripada aku

Jumaat, April 17, 2009

Penyelenggaraan terhadap jam biologi aku tempoh hari mungkin telah berjaya. Ya, seperti kata Sol, siang dan malam aku rasakan sangat atau mungkin aku boleh letakkan istilah agak panjang.

Kesemua tugasan sudah selesai, dan kini, tiada apa lagi yang boleh aku boleh jadikan alasan untuk menatap skrin leper di hadapan aku ini. Ya, untuk blog, mungkin tidak. Haih, agak bosan duduk di rumah.

Heh, sekali-sekala berjalan-jalan dengan jiran-jiran serumah pun seronk juga ya. Sambil-sambil membenchot.

Kamu pun tahu bukan, jiran-jiran aku semuanya agak kacak, tidak lupa juga agak busuk sedikit (ku tidak mengatakan banyak).

Kamu tahu apa yang paling menyeksakan ketika berada dalam kereta bersama-sama mereka? Ya, ketika kamu terhidu bau seperti najis bayi.

Hairul, dedikasi ini khas buat kamu:-


"wei, kentut kau bau cam taik baby!!"

*tuan punya angin yang menerangkan dengan jelas tentang bau tersebut.






Maaf, entri kali ini agak berbau busuk.

8 orang telah merepek balas:

xmamatx berkata...

haha, tidak lupa juga, mata dan telinga.

Si Perempuan Melayu... berkata...

(tutup mata dan telinga juga)

eh.. macam mana mahu tutup semua itu serentak ye?

(sepit hidung guna penyepit baju, pejam mata dan tutup telinga guna tangan)

xmamatx berkata...

"(sepit hidung guna penyepit baju, pejam mata dan tutup telinga guna tangan)"

pasti salah satu daripada telinga kamu tidak di tutup.


bungkus seperti nangka, boleh?

;)

Si Perempuan Melayu... berkata...

erk?

Bungkus?

Belum mahu 'pergi'!!

xmamatx berkata...

bukan, bahagian yang perlu sahaja.

ok?


;)

Si Perempuan Melayu... berkata...

Sudah tutup aurat. (insya-Allah)

Tak mahu lebih-lebih.

Nanti nak masuk tempat awam dituduh terrorist kalau tutup lebih daripada sepatutnya.

(Bawa bom dalam pakaian)

Belum berani mati.

xmamatx berkata...

haha, tidak perlu bimbang, sekurang-kurangnya negara kita masih benarkan.

Add to Technorati Favorites
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS