aku yang membosankan

Sabtu, Februari 21, 2009

Entah kenapa aku senang berasa bosan. Ya, bosan dengan semua perkara.

Kadang-kadang bila fikirkan balik, kelakar.

Sekarang ini, aku bosan dengan apa yang aku buat sekarang. Faham? Sekarang aku sedang menaip entri baru pada blog. Ah, aku bosan dengan blog ini.

Haha, ada fikiran hendak tukar url. Boleh?


Bila difikir-fikir semula, aku bosan dengan diri aku. Tahu apa maksudnya?
Diri aku membosankan. Ya aku ialah orang yang membosankan.


Oh, apakah ini?






Hei kamu, aku ini membosankan bukan?

2 orang telah merepek balas:

xmamatx berkata...

haih, kamu keliru.

bilang: satu, dua, tiga!

jawapanya! ya?



suasana hati yang sedang bosan

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS