hari ini merupakan hari cuti sedunia

Sabtu, Februari 21, 2009

ya, hari ini hari sabtu, hari untuk mencari rezeki menampung kehidupan yang tidak seberapa ini. oh, apakah ini?

ah, baru lepas Asar, ada masa lagi hendak memporak-perandakan template blog yang membosankan ini. haih, template blog yang dahulu telah musnah. apakah ini?

........


ya, sudah siap berpakaian, tag nama aku gantung sehias mungkin, mana tahu ada yang terpikat nanti, oh, apakah eau de toilette itu aku sembur secukup bau. baik, bersedia! kuda hijau itu aku tunggang sesedap laju.

.........

tiba-tiba pandangan aku jadi kabur, aku tidak lagi mampu melihat jauh di depan. punggungku berasa basah. oh, badanku juga telah basah sebenarnya. hujan!!!




baik, hari ini merupakan hari cuti sedunia bagi aku!







heh, mahu tukar url, boleh?

0 orang telah merepek balas:

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS