cinta: aku penat

Rabu, November 19, 2008

cinta? ah, aku penat dengan semua ini. tiada masa untuk ini semua.


dapat sistem pesanan ringkas dari seorang minah ni:
"awk da ade awek kn?"

dengan perasaan malas aku menjawab:
"nop, x dak."

minah ni sengal:
"awk ni dr dlu lg asyik ckp xde awek je."

"lor, da ckp xdek kn?"

aku pelik dengan minah ni, tak malu?:
"ala, dlu mse sy suh isi form, nape awk xnk?"

"tu dlu, dlu ade awek, skrg da xdak. fhm x?"

"so skrg ni?"

"malas, penat"

"nape penat"

"penat lyan pmpuan macam awk"

"srius ni"

"sy srius"

"nape clash dgn awek awk?"

"die y decide. lg pn sy da pnat"

"cbe bg tau, ape y awk pnat"

"penat nak bg komitmen. puas ati?"


ya, aku penat untuk memberi komitmen. kamu? penat? atau berjaya beri komitmen?

0 orang telah merepek balas:

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS