hei kamu, boleh tolong aku?

Khamis, November 20, 2008

aku sangat suka baca blog-blog kamu. kenapa? ya, pandangan kamu, idea kamu, dan semua-semualah yang tentang kamu?

tapi aku benci bila baca blog-blog kamu yang salin copy artikel dri mana-mana, dan terus tampal paste pada entri-entri kamu. ya, sangat menjengkelkan. kalau kamu quote sedikit artikel dari mana-mana, kemudian kamu huraikan pandangan kamu tidak mengapa, tapi keseluruhan entri kamu salin copy? haha, kelakar bukan?







hei kamu, kamu, dan kamu, boleh tolong? boleh ya?

0 orang telah merepek balas:

Add to Technorati Favorites
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS