hidup ini memang kejam 2

Ahad, November 23, 2008

kau tahukan, sudah berapa lama kita bersama?

ya, bersama dalam segala-galanya.
buat itu ini bersama.

haih.. aku sangat sedih untuk berpisah dengan kau. kau pun tahu bukan?

hingga kini aku masih terkenang saat indah kita bersama. kau tak pernah merungut di atas segala apa yang telah aku buat terhadap kau. kau tahu tidak, perkara yang aku paling suka dengan kau ialah ketika aku membelai kau. wah.. sangat selesa dapat menyentuh kau. serius, aku rase aku tak dapat berpisah dengan kau.

aku semacam merasa bahawa apa yang bakal aku lakukan ini sangat kejam terhadap kau. tapi apakan daya, jodoh pertemuan, segala-galanya di tangan DIA. siapalah aku ini, tak mampu nak menahannya.

serius, aku sedang bersedih, sangat sedih untuk berpisah dengan kau.
tapi kau janganlah bersedih sangat, sampai satu masa, aku percaya bahawa kau akan muncul semula, tidak lama, kita pasti akan bersama. percayalah.




baik, aku sudah nekad, telah aku tanamkan tekad di dalam hati ini.

kita harus berpisah. ya, berpisah.

esok pagi-pagi lagi aku akan bersihkan kau dari pandangan mata aku ini biarpun melalui cermin di dinding itu sekalipun.























selamat tinggal janggut ku sayang...

0 orang telah merepek balas:

Add to Technorati Favorites
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS