dedikasi untuk kamu yang bodoh

Ahad, November 30, 2008

hei kamu yang berpakaian seragam baju putih, seluar hitam, bertopi hitam dan ada bulu ayam di atasnya. sedarlah kamu bahawa kamu sememangnya bodoh.

ya, kamu memang bodoh!

hei kamu, kamu mahu pulang awal ke rumah bukan? sedarlah bahawa kamu memang bodoh.

kamu nak lakukan kerja aku? sedarlah kamu, bahawa kamu sememangnya bodoh. ya, bodoh!


sekurang-kurangnya pendidikan aku lebih tinggi dari kamu. ya, lebih tinggi dari kamu. kalau kamu pandai, kamu tidak berpakaian seragam seperti itu.

ya, aku ludah kamu.


hei kamu "pengawal keselamatan" blue wave, sedarlah kamu, kamu memang bodoh!!






ya, kamu bodoh!














hei kamu, abaikan entri ini. ini dedikasi untuk mereka yang sangat-sangat bodoh.




kamu tidak bodoh seperti mereka bukan? ya, bagus!

2 orang telah merepek balas:

Tanpa Nama berkata...

ake ke hey nye mamat oi???????????//

xmamatx berkata...

haha.

lepas geram sahaja!

Add to Technorati Favorites
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Status aku Kini

Berikan aku sedikit masa kerana masa aku kebanyakannya habis di kubikel kecil itu.

Masih juga mencari pandang dunia yang nyaman serta tenteram.

Tahu di mana?

Oh ya, hati ini sudah diisi, moga kekal kali ini.

  © Template blog ini telah di ubah suai secukup rasa oleh xmamatx dari Newspaper oleh Ourblogtemplates.com 2011

Kembali ke ATAS